نرم‌افزار اختصاصی کنترل منابع

پلتفرم هوشمند و قدرتمند کنترل منابع مختلف شرکتها و سازمانها بصورت متمرکز و جامع

ورود

شراکت در این نرم‌افزار

به منظور جذب سرمایه در جهت بهبود هرچه بیشتر امکانات برنامه آماده‌ایم با شما در توسعه آن شراکت داشته باشیم. از طریق بخش پشتیبانی ما در تماس باشید.

امکانات

کنترل کارایی پرسنل

یکی از عوامل موثر در ارتقای سطح عملکرد کارکنان، توسعه سیستم‌های کنترل کارایی بمنظور مدیریت بهینه فعالیت کارکنان است. کنترل و نظارت بر عملکرد پرسنل و کارکنان یکی از وظایف مهم مدیران کسب وکار است و یک مدیر زمانی در اداره امور شرکت موفق است که از عملکرد تمامی پرسنل خود اطلاع داشته باشد. سیستم کنترل کارایی، فرآیندی است که یک سازمان در جهت نیل به اهداف خود بکار بسته و نقش مهمی در تضمین موفقیت اهداف سازمان ایفا می‌کند. نرم‌افزار سیستم کنترل کارایی با نصب در موبایل یا ساعت هوشمند کارکنان این امکان را به مدیریت سازمان می‌دهد که بصورت درجا و ثانیه به ثانیه از وضعیت پیشرفت کارها و دستورات صادر شده به کارمندان مطلع باشد.

sync4
report

مدیریت منابع مالی

مدیریت مالی روشی است که سازمان يا شركت برای نظارت و اداره درآمد، هزینه‌ها و دارایی‌های خود با اهداف حداکثر سود و اطمینان از پایداری استفاده می‌کند. مدیریت منابع مالی یکی از اساسی‌ترین مسئولیت‌های صاحبان مشاغل و مدیران است. شما باید تمام عواقب احتمالی تصمیمات مدیریتی خود را در مورد سود، گردش پول و سلامت مالی شرکت در نظر بگیرید. برای اینکه بتوانید مدیریت مالی قوی داشته باشید، باید از نرم‌افزار مدیریت منابع مالی حرفه‌ایی استفاده نمایید تا منابع را در کل عملیات محاسبه کرده، تخصیص دهید و همچنین سیاست‌ های حمایتی را برای این فعالیت‌ها تنظیم کنید. با استفاده از نرم‌افزار مدیریت منابع مالی امکان تصمیم‌گیری آگاهانه‌‌تری خواهید داشت.

مدیریت بهینه

انتخاب و بکارگیری بهترین روش‌ها برای رسیدن به اهداف توسط مدیر سازمان را می‌توان سبک مدیریت دانست که شامل برنامه‌ریزی، سازماندهی، تصمیم‌گیری، سپردن وظایف به کارمندان و در نهایت هدایت آن‌هاست. انتخاب سبک مدیریت بستگی به سازمان، سطح مدیر، صنعت، کشور، فرهنگ و اشخاص دارد. بهترین سبک مدیریت سبکی است که منعطف، سازگارپذیر و مناسب با شرایط باشد. گاهی ایجاد انگیزه در کارکنان نیاز به دسته بندی آنها بر اساس علایق آنها دارد مثلاً ورزشی یا هنری و غیره . به عبارتی باید برای هر گروه، شرایط متناسب و ساز و کار مدیریتی خاصی داشت. با این نرم‌افزار قبل از ارجاع وظایف امکان شناسایی بهترین افراد را برای بهترین نتیجه گیری خواهید داشت.

healthy_habit

نیازمندیها

نحوه عمل نرم‌افزار

کلیه نرم‌افزارها یکپارچه و بهم متصل هستند و امکان کاربری منفرد و جداگانه ندارند. هر بخش نرم‌افزار از طریق شبکه داخلی یا اینترنت به سرور اصلی مرتبط خواهد بود. سیستم عامل سرور باید ویندوز سرور ۲۰۱۲ یا بالاتر باشد.

سخت‌افزار مورد نیاز

حداقل سیستم سخت‌افزاری مورد نیاز یک سرور HP نسل G8 یا بالاتر با ۲ ترابایت هارد دیسک و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه رم می‌باشد. با توجه به ماهیت اصلی نرم‌افزار حتماً نیاز به IP ثابت دارد.

هزینه

مجوز برنامه یکساله و هزینه آن بصورت زیر می‌باشد‌:
از ۲۰ کاربر تا ۱۰۰ کاربر   هرکاربر ۱ میلیون تومان
از ۱۰۱ کاربر به بالاتر       هرکاربر ۸۰۰ هزار تومان
حداقل سفارش ۲۰ کاربر می‌باشد.

همین حالا دانلود نمایید

برای نصب برنامه باید به تعداد کاربران مجوز (لایسنس) تهیه نموده باشید.

دانلود